Tailandia

7 de febrer

He passat la frontera, ha estat bastant facil, he anat amb taxi perque no m'he vist en cor de afrontar la carretera, anomenada "trencaesquenes" per la Lonely planet, amb bus.He compartit taxi amb una altre noi i ha anat be. La arretera la mes important per entrar al pais, esta feta de fang, ara que es l estacio seca esta plena de bonys i a l estacio de les plujes esta intransitable.
Estic a Buri Ram aixo esta a Tailandia a l'est, aquesta part del pais s'anomena Isaan.
Per descomptat que no hi ha ni un turista a part de mi menda, anire direccio nort a poc a poc explorant el pais.
Tenia por de no trobar hotel, pero n'he trobat un que es una meravella de net nou i amb terrassa (al bany, pero hi ha una gotera)

9 de febrer

Estic explorant la zona del nordest de Tailandia, anomenada Isan.
A part de mi hi ha algun occidental vell and dona jove tailandesa(quina pena) i cap mes turista.
Es una passada, la gent es molt simpatica, no et van al darrera perqueels compris coses i no enganyen amb els preus.
Tot es molt modern a les ciutats, els pobles es veuen molt diferents iels capms de conreu son una passada, sovint en mig del camp hi hanexcavat per que hi quedi una bassa d'aigua, que s'omple la temporadade plujes i els hi queda aigua per regar a la temporada seca. De vegades aquestes basses estan plenes de nenufars rosses i tot plegates veu precios.
De tant en tant des del bus veig algun dels moltissimstemples antics que hi ha.
En quan al temps de dia s esta molt be i de nit fins ara tambe, perola nit passada ha fet mes fred del que es normal, es a dir s estaperfecte no fa calor ni plou.
Ara em dirigire cap al nord de Laos.
Aixo de Tailandia es una passada de ric, ja voldria que la carretare Olot Girona estes com les d aqui, i estic a la zona mes pobre. Com s han espabilat.
Una de les coses asiatiques que mes m agrada es aixo de que tothom surt al carrer a sopar i esta ple de paradetes de menjar.Aqui a Khom Kaen, hi ha cada dia un mercat nocturn, ple de parades de menjar, es una passada, ja hi he fet de les meves, encara que no m he atrevit amb els escarbats m he conformat amb verduretes i arros.

11 de febrer

Ahir vaig fer un sopar sensacional, gambes, calamars, algues tot cuinat amb suc de tamarindo, va ser molt i molt bo, tot en una paradeta de sopar del mercat nocturn, llavors vaig menjar sopa d algues en un altra paradeta i en una altra un pinxo de calamars fets a la brasa (tot plegat 1 euro).Aixo derl menjar per a la gent com jo es fabulos, es clar que el millor lloc es Vietnam. Aqui tornen a servir un cafe bo (30 centims d euro), aixo si se sap trobar en una paradeta al carrer, cal buscar un home o dona amb un carreto com els dels gelats d abans i que agafa cafe i el filtra, aixi de facil i bonissim pero si un cau en la temtacio d anar a un cafe "guiri" (vol dir per occidentals) et serveixen per 2 euros un cafe expresso vomitiu.

Ja he acabat la meva estada a Laos i he passat a Tailandia

4 de marc de 2008
Avui es el meu aniversari, que estrany que jo sigui tant gran quan en realitat em trobo tan jove. Miro el mirall i li pregunto: qui es aquesta dona vella, ximpleta amb ganes de correr i passar ho be?

Estic a Bangkok
Es bonic i m hi trobo be.
No em dedico a fer visites turistiques, nomes em passejo i si alguna cosa em crida l atencio llavors ho miro.
aquesta vegada crec la ciutat que esta menys contaminada que 15 anys enrera quan vam venir amb en Jaume.
Acabo de mejar 4 rotllets de primavera farcits de gambes per 1 dolar, estaven bonissims


He anat a Pattaya, la platja situada a un parell d hores de Bangkok i a mes a mes, el prostibul mes gran d Asia.
Anem per parts, he arribat a les 9 del mati i a mi aixo de banyar me en el mar amb l aigua calenta m encanta, o sia una bona banyada en una platja deserta, quina passada, que be s estava a l aigua.
Llavors he volgut fer una mica el xafarder i he passat revista als bars darrera la platja i tot i essent molt aviat (les 11) hi havia senyoretes a totes les barres de bars.
A la platja han comencat a apereixer, home panxut guiri amb dona moreneta......i mirant una mica mes noi blanc amb nen jovenet........ una pena.


5 DE MARC

Ja tinc la maleta a punt i dema al mati faig el primer fly de tornada, directe a Macao.

Avui amb mitges ganes he anat a visitar la antigua capital del regne de Siam: Ayutaya, a uns 100 kilometres al nord de Bangkok i m,he emportat una bona sorpresa doncs m ha encantat veure les ruines de l antigua ciutat escampades per tot arreu, ple de palaus i temples.