Vietnam

15 de gener
He arribat a Hanoi, veig una ciutat amb molta mes personalitat que les ciutats xineses, el trafic es increible, hi ha moltes motos i bicicletes.


16 de gener
M'allotjat en un Hostel i alla he conegut la Katia, alemana de 26 anys, juntes hem recorregut Hanoi, hem vist el Mausoleo de Ho Min Chi i el temple de la Literatura com a soses mes maques.Tambe he anat al teatre a veure un espectacle de titelles sobre i dins l'aigua.


17 de gener
Visita a Halon Bay.Uf em pensava que no ho podria suportar. Tots els autralians eren alla, que descansats es deuen haver quedat al seu pais.La badia es preciosa, es una llastima que hi haguessin tants turistes i que ja estan contruint gratacels a tot trap.


18 de gener
Despres de passar la nit en el tren, he arribat a Hue. Quina cosa mes preciosa aquesta ciutat, ens hem enamorat mutuament.M'ha agradat la Ciutadella, l'antic palau dels emperadors vietnamites.Que be que es menja a Vietnam!, ( si a hom no li fa fastig res, es clar), confio no agafar una diarrea d'aquestes de mai acabar.


19 de gener
Uf avui si que ha estat tota una aventura, jo darrera d'una moto amb una noia que conduia. He agafat un tour amb moto.Ha estat precios: Una volta pels camps d' arros, visita a un poblet amb temple, pont de fusta, mercat i que tenen una economia basada amb l'arros i la pesca.Llavors he visitat les tombes dels emperadors, que en realitat son els palaus de descans i tombes de emperadors, emperatrius i concubines.I tambe m'ha agradat molt LA PAGODA OCTOGONAL.


21 de gener
HOI AN
avui ha estat magic.
Tot el dia he corregut pel poble i per les illes enllacades amb un pont, no he pogut registir la temptacio de fer me unes sandalies a mida, aixi que les he encarregat i dema les anire a buscar.Tot un luxe que una persona et vagi prenent les mides del peu.i tu pugui anar dient: la sola d aquesta classe, les tires d aquesta pell.....
A la tarda he agafat la barca que portava la gent de tornada a les seves illes (al riu) i ja em veus a mi enmig de bicicletes, motos, cabassos i gent que em mirava i em parlava. A la tornada de la illa he tingut el vaixxell per a mi sola, parlant (amb signes) amb la barquera i contemplant una magnifica posta de sol, que es reflexava a l aigua.Uns moments magics.
I per acabar he comprat en una paradeta al costat del mini-moll uns dumplings farcits d ou i verduretes que estaven per llepar se els dits. (Pels no entesos dumplings son com uns panets cuits al vapor.
Be dema si la meva esquena esta millor, pobreta la vaig marxacar amb el tour darrera d una moto, llogare una bici tot el dia i anire a la platja, uns 5 kilometres. Per cert en aquesta platja durant la guerra els americans hi portaven els soldats a reposar.

25 de gener
Estic a Saigon que en realitat es diu ara Ho Min Chi, he arribat aquest mati, avui no he fet gaire res, vaig fer amistat amb una noia coreana i compartim habitacio, hem anayt de shopping i a sopar juntes.dema comencare el tour p3el delta del Mekong pero el fare pel meu compte, a base d autobusos i ferrys, no m agraden les turistades ja en vaig tenir prou a Hanoi.

27 de gener
Dema sera el meu tercer dia pel deltadel Mekong. Ahir va ser meravellos, vaig arrivar amb bus public a Mi tho, i vaig coincidir amb una parella francesa, varem llogar junts un vaixell per recorrer les ille, precios perque eratard i jano hi havia turistes.Quan es vafer fosc el batelier ens va portar a veure fireflies, o sia papes de llum voladores, els arbres del costat del riu semblaven arbres de Nadal.I una estona que tingui un ordinador decent un enviare una de les fotos que vaigfer des de lafinestra del hotel, tenia una vista del delta meravellosa.Estic en un altra poble i dema ales5 del mati anire aveure un mercatflotant, a la tarda ja agafareel bus peranar aprop dela fronteraamb Cambodia, ja tinc ganes de anar hi.

28 de gener
Cai Be, he anat al mercat flotant, ha esatat una passada de bonic, deuen estar les darreres ocasions de poder veure un mercat flotant real. A les 7 del mati, jo amb una baqueta ja estava al mig del mercat, encara havien d arribar els turistes. A la tarda he agafat el minibus, i despres de problemes de chating he arribat a Chao Dai.

29 de gener
Chao Bai el darrer dia a Vietnam, he pujat a una muntanya molt extranya, darrera del cementiri ple de tombes horitzontals, comenca la pujada a una muntanya amb moltes grotes, tot el caminet esta ple de petites capelles i a dalt de tot hi ha una vista espectacular.Aquest poble es bastant agradable per estatr hi

IMPRESSIONS
Vietnam es molt i molt brut. Molts canals son clavagueres plenes de merda i de plastic. Es el pais del mon on mes rates he vist, i gens petites.No es pot caminar per les voreres perque estan plenes de motos, i es clar sempre tenen preferencia.Un pais en el que tothom prova d enganar te continuament, i no s hi posen pas per poc.El menjar es exquisit, he disfrutar molt provant coses.Els paisatjes son encantadors, a la costa estan fent ho malbe tot amb blocs d hotels, es clar, com a pertot.On mes temps he passat es al delta del Mekong, encara amb poc turisme.