Sud est asiatic

8 de Gener
He passar el dia a Londres, ha plogut una mica pero vaig equipada.
Ha estat una bona idea anar al museu Britanic una bona estona.
Be l'avio surt a les 8 del vespre, m'he pogut ben passejar i a la nit a l'avio podre dormir be.
Una passada aixo de l'Oasis airline, bo i barat, poques vegades es troba


10 de Gener
De Hong Kong a Guanzou
Quina passada aquesta ciutat es un formiguer, GUANZOU, ha estat tot untransbals aquest canvi radical.


11 de Gener
He arribat a Yuangzou a les 5 de la matinada, he anat a un youth hostel.
El dia es maco i no fa fred, amb un guia i una bici he pedalat unes quantes hores, les vistes han estat impresionants, no hem pensava que estes tant be. El petit treking a la muntanya de la LLuna ha estat immillorable.


12 de Gener
He anat 1 hora en bus per anar a Xinoseque, alla he set tan burra comper agafar una merda d habitacio perque m ha fet pena de dirli queno ala dona que ho necessitava molt.En comptes d agafr una passejada amb barca de bambu com fa tothom, hecaminat enmig d uns paissatjes increibles, he anat a un petit poblet,estaben en plena temporada de recollida del pomelo, m he posat a fer foros a un camio i a recolectorx que negociaven i m han regalat unpomelo.Son molt mes grans que els nostres, el doble i amb forma de pera, ambla pela molt forta i molt dolcos es menjen sense sucre.Llavors en el poblet unes dones m han convidat a dinar amb elles acasa seva, hi havia besavia, avia dues filles amb un fill cada una. Hemenjar boniato i una arrel blanca que no se que es.Mengen bastant de boniato.Dema anire a Guilin (es el poble gros ) i ja agafare el cami de Vitnam.
Aixo es una passada


14 de gener
Sabeu que fa un fred que pela? dema comencare a baixar sud i sud i sudfins que faci calor.No se pas si es normal que faci tant de fred, perque fa mes fred queaqui, i a mes com que no fa sol fa fred tot el dia, potser a la nit nobaixem a 0 pero avui crec que hemvoltat tot el dia els 4 o 5 graus.vaig amb jersei anorac i bufanda sempre, inclus ara en el cafe des delque us escric.Be estic a Nanning, en un bon hotel aquesta vegada, molt nou, net enquanto de bany, tot per mi sola. He passat d una cosa de mala mor auna cosa decent.M ha anat de meravella, ahir vaig coneixer uns americans (2 noies i unnoi) tots mes joves que les nenes, que fan de profes a la Xina per 1any. Aquest demati els he tornat a trobar quan sortia de l'hotel i hemanat plegats a l embaixada i ens han fet el visat per avui mateix, jael tinc a la bossa (son les 7 del vespre) dema marxem plegats cap aHanoi a les 8 del mati, ja tenim el bitllet de bus.Acabo de sopar, arros bullit amb brotes de soja, tabelles de pesolsamb calamars i col xina i una mena de raviolis fregits.Estava bonissim i amb la gana que tenia encara mes.Aquesta gent menja molts boniatos i castanyes, el papa disfrutariaaqui, a tots els carrers en venen.


15 de gener
Ja he arribat a Hanoi, crec que Vietnam m'agradara m'es que la Xina,te mes apariencia de mes desordre, carrers estrets.......De moment nomes puc dir que he menjat en una paradeta del carrer i elmenjar era bonissim i barat. Estic en un Alberg de joventud que estamolt be, es nou de trinca net, amb habitacions amb bany, baja unapassada per 5 euros diaris amb esmorzar inclos.El carrers que em voltent son tots turistics, pero hi ha una passadade coses maques, aixi com a Mongolia no sabia que comprar aqui m'hoquedaria tot. Cabassos de palla, mocadors, bufandes....., pero elsregals els comprare mes endavantA proposit la meva bossa pesava a l'aeroport 4 quilos i mig. CADA DIA EM SUPERO.


16 gener
L esquena i el peu i el genoll tot va molt be i va anar molt be despres de l anada amb bicicleta, "sarna con gusto no pica"
Avui he anat de visita a Hanoi, es una ciutat molt maca, m'ha agradat mes que les ciutats xineses.
Els americans amb els que viatjava els vaig perdre en passar la frontera, i amb vaig juntar amb una noia de l'edat de les nenes i avui hem anat plegades tot el dia.
A mes de veure el memorial de Ho Cha Min, pagodes i temples he anat a una representacio de titelles sobre aigua, un espectacle de renom a Hanoi, ha estat molt be.
Estic menjant de maravella, la cuina vietnamita te fama.
Esmorzar al hostel, ja pots contar pa amb mermelada i cafe amb llet, pero anava inclos en el preu.
A mig mati, un plat de caldo de fideus amb verdures i carn, en una paradeta del carrer, i per sopar hem anat al carrer de la manduca i hem menjar arros fregit amb fruits del mar per mi i amb carn de crec per a la Katia.
I ja esta dema me'm vaig a Halon bai que es veu que es molt bonic, un minibus es porta a uns quants quilometres d'aqui a la platja i llavors es volta unes 4 hores per mar visitant coves.
A les 11 del vespre agafo el tren per anar a Hue, segurament doncs que no us escriure.
El meu allotjament es totalment occidental aqui, no hi ha ni un viet, ni tan sols els propietaris que son australians.